טיפולי פנים

תתכונני להתאהב במראה

הפנים הן כרטיס הביקור לעולם, הן החלק הבולט ביותר עליו מסתכלים.
לכן החשיבות של עור פנים יפה, חלק וזוהר נמצא בסדר עדיפויות גבוה בקרב נשים רבות.
עור פנים עם חטטים, כתמי פיגמנטציה, אקנה, עור רפוי, קמטים ועור עייף מביאים לחוסר שביעות רצון בקרב אחדות ועד סבל של ממש אצל אחרות.
הקליניקה של רחלי יוגב מעניקה טיפולי פנים למגוון רחב של בעיות העור באמצעות עבודה עם טכנולוגיות מובילות ופורצות דרך בשילוב עם תכשירים פעילים לשימוש בטיפול ובבית.

השילוב של המיכשור המתקדם והתכשירים העוצמתיים יחד עם הידע והנסיון הרב של רחלי מביאים לתוצאות מדהימות וללקוחות שמחות ומרוצות.

טיפול יופי

מגוון הטיפולים בקליניקה

פיגמנטציה

פיגמנטציה

פיגמנטציה היא תופעה של כתמים כהים המופיעים בפנים, במחשוף וכפות הידיים ויוצרים מראה לא אסתטי ומבוגר יותר.
נשים רבות סובלות מהתופעה הזו, החדשות הטובות שניתן להבהיר את הכתמים וליצור גוון עור אחיד, יפה וצעיר.

מיצוק העור

בצעירותינו העור שלנו מוצק, חלק ומלא חיות. ככל שמתבגרים העור הופך רפוי, מופיעים קמטוטים ובהמשך גם קמטים והעור הופך אפרורי יותר וחסר נפח. כשמדובר על הצערת העור, מיצוק מהווה חלק חשוב במראה עור צעיר ורענן.

old-women-face-pj3mvixi6cus5bsxdcf6dy51rujqgo2lwmhxaobyxs

הצערת העור

עור הפנים שלנו מהווה את כרטיס הביקור שלנו והדרישה למראה צעיר ורענן הפך להיות נחלת הכלל. עור רפוי עם קמטים וקמטוטים מפריע לנשים רבות והן מחפשות פתרונות. באמצעות טכנולוגיות איכותיות ומגוונות ניתן להשיג את התוצאות הנכספות.

חטטים וצלקות

צלקות וחטטים

(צלקות פוסט אקנה) ​

תוצר לוואי של פצעי אקנה הוא חטטים, צלקות קטנות שמשוות לפנים מראה גבשושי ומצולק. הסובלים מהתופעה יעידו שהסבל הוא רב ומלווה בחוסר בטחון עצמי. כמו כן, צלקות בכלל ופנים בפרט, עלולות ליצור תחושה דומה. טכנולוגיית המיקורפלזמה נותנת מענה לתופעה הזו ומסייעת בקבלת עור חלק.

אקנה

פצעי אקנה הם מקור לכאבים, פיסים ונפשיים, בקרב הסובלים מהם. לרב התופעה ניכרת בנערות אך ניתן לראות את התופעה בקרב מבוגרים. הסובלים מאקנה חווים לרב חוסר בטחון , בושה ותסכול. שילוב בין תכשירים וטיפולים בטכנולוגיות מתקדמות בשיטת רחלי יוגב, מביאה לתוצאות מעולות.

מילויים

מילויים

בתהליך הזדקנות העור נוצרים קמטים באזור הפה, קמטים אלו מבגרים ויוצרים מראה לא אסתטי. כמו כן, מראה של שפתיים מלאות מהוות מודל יופי ונשים רבות היו רוצות לעבות את שפתיהן. טיפול חדשני של מילוי חומצה היאלרונית באמצעות לחץ על ידי עט היאלרונית מעניק מענה איכותי לבעיות אלו.

הזרקות

הזרקות

בתהליך הזדקנות העור נוצרים קמטוטים ובהמשך קמטים עמוקים יותר הניכרים לעין. כיום קמטים בעור הפנים, המסגירים את הגיל, מטופלים באופן קבוע כבר בגילאי ה- 30. הולכת וגוברת ה"ציפייה" לעור פנים חלק גם בגילאי 50 ויותר. 

טיפול פנים קלאסי

טיפול פנים קלאסי

כולן רוצות להיראות הכי טוב, במיטבן. התחושה הזו מתגברת כאשר נמצאים לפני אירוע. כדי להיראות טוב, צריך שהעור יראה טוב כיוון שזה משפיע על האופן בו האיפור יושב ונראה וכמובן משפיע על איך זה יראה בסופו של דבר בתמונות מהאירוע.

טיפול פנים

החדרת חומרים

העור שלנו מאבד לחות במהלך השנים והיכולת שלו להחזיק את הלחות יורד. בנוסף כלל התפקוד שלו יורד במהלך השנים, זה מתבטא במראה עור עייף, אפרורי ויבש. 

טיפול יופי

כולן רוצות להיראות הכי טוב, במיטבן. התחושה הזו מתגברת כאשר נמצאים לפני אירוע. כדי להיראות טוב, צריך שהעור יראה טוב כיוון שזה משפיע על האופן בו האיפור יושב ונראה וכמובן משפיע על איך זה יראה בסופו של דבר בתמונות מהאירוע.

דילוג לתוכן